Friday 9 September 2011

i m p o r t a n t p e r s o n i n m y l i f e


Seharian takde klas membuadd kan aku nk update blog pnjang pnjang . HAHA . [so so lar ] . sepanjang 19 taun aku hidup . macam macam orang yg aku da jmp . kawan , lawan , sahabat , teman suka duka , macam macam lg arr .  so . now . aku nk story ckit pasal orang yg penting  + da complete kn idup aku .



NOR HASHIMAH BT HASIM

Dari form 2 kodd aku kawan ngn kaw . tapi tak bape nk rapat sgt lah kn time tu . Aku appreciate sgt  kehadiran kaw dalam hidup aku . susah senang kite sama sama . even penah gado dulu . HAHA . aku pun lupa apsal kte ley gado dulu . tapi biarlahh . cite lama kn . kte da cm adek bradek da kn .  wat baik sama sama . wat jahat pun b’ganding bahu . SIODD . haha . mcm belangkas kn . g mane mane mesti b’dua . aku takkan kuar rumah kalau bukan ngn kau . sebab aku selese pegi mane mane dgn kaw . nk kuar ngn dak dak laen pun mesti kene ade kaw . sume bende yg aku buad mesti aku nk share ngn kaw . tak kisah la bende tu penting or x . aku da cukup kenal kaw mcm mane .  and kaw pun da cukup kenal aku niy cmmne .  mase lom abis skul dulu kte penah plan nk sambung study sama sama . tapi at last . tak dpt sebab aku dpt 1st intake kat POLITEKNIK JOHOR BAHRU . kaw pulak dpt 2nd intake kat POLITEKNIK MERLIMAU,MELAKA  . swear . aku mmg kecewe gila time tu . tapi its ok larrhh . trus kn perjuangan . bukan jao mana pun kn . kte jnji sama sama nk capai cita cita kn . “wei ika , nnti kaw jd engineer , aku jadi arkitek . kte buadd syarikat sama sama eyh “ wahhhh . mmg mase tu tinggi melambung berangan kn . but now . kte tak bole nk trus kn cita cita kte . sebab  kaw da quit dari poli . tapi aku tak kisah . even kaw da quit . aku sentiase sokong pe yg kaw buadd . masing masing ade masalah sendiri kn .=D  aku pulak tetap nk teruskn ape yg da kte plan . HAHA . lepas kaw quit , kaw da jao sangat sangat dari aku . jao . sebulan skali nk jmp pun susah kn . lama da kite tak story story macam dulu . aku rindu sangat time tu . aku fahm kaw bz ngn keje kaw . ntah ntah next year kaw tunang kodd . haha . lg lar aku rase kehilangan kn . heeee . tapi takpe . 1 je aku minta dari kaw . jgn lupe kn aku taw!!!




NUR AISYAH BT LASLIE

Kte mula rapat sejakk bila eyh? Last sem 2 koddd . sebab mase tu ade konflik laa kn . haha . aku hepy dapat kawan ngn kaw . SERONOK . haha . memang masa mula mula kte tak rapat sebab igt tak 1 kepala . haha . padahal dua dua masok air . kat sini  kaw sentiase teman aku g mane mane kn . kaw sensitive sgt kn babe . heeee . penat jugak lyn kerenah kaw kdang kadang . tapi best . sebab kaw , aku kenal sape kawan and sape lawan . igt taka de orang tu cuba wat kte gado? Dye igt kte niy BODO sgt ke kn . tak taw ke dye lg BODO . haha . mase tu lahhh aku rapat ngn kaw . funny kn perjalanan hidup kite niy . HAHA . babe , sepanjang aku kenal kaw , aku tau kaw cepat sgt fed up kn . aku taknak kaw mcm tu . cepat sangat menyerah . ape ape yg kaw buaddd semua untuk diri kaw ,parents kaw, family kaw . bukan untuk orang lain lahhh . kaw selalu buadd bende bodoh . tak pikir pnjang . aku taknak kaw mcm tu . lately niy aku prasan kte da tak cam dulu . mcm da xsehaluan . kenape eyh ? takpe . nnty aku buad research eyhh . heeee .  kaw byk tolong aku dalam pape pun kesusahan aku . kaw selalu support aku pe yg aku buadd . tak penah kaw down kn aku . lately niy kaw asyk nangis jee . nape babe? Kaw ade masalah kaw bole cite kat aku . aku rase serbe salah sangat bila tgk kaw nangis camtu .  aku sayang kaw sgt sgt . kaw da macam kakak aku laaa . thanks sangat sebab jadi kawan aku . kaw bukan macam yg diorang cakap . aku lebih kenal kaw sape . dalam keras ade lembut nya . kn kn kn . aku nak kaw teruskn study kaw k . jangan jadi kn SEMPUDD  kaw tu penghalang  kaw berjaya yeee . jangan ponteng ponteng klas lg . kaw bole cari aku kalau kaw ade masalah ye babe . TWINS =)




ASSYURA AZMIRAH BT AB HALIM

Bie , sorie . lupe name penuh . HAHA . bie . igt lagi tak kat mane kte kenal? FLORA 2 . dorm paling kemas . hahaha . uteh rindu sgt kat bie , sejak da abis form 5 langsung takde jmp bie kn . uteh rindu nk tido sama sama ngn bie , heeee . 1 katil 1 bantal . rindu dengan manja bie tu . bie manja sangat kn . suka denga bie story story pasal diri bie . bia larhhh dyeorg nk ckp bie ngade ngade ke . yang penting uteh suka tgk bie mcm tu . uteh hope sgt kite dapat jmp suatu ari nanty . story story macam kat asrama dulu . uteh minta maaf yee klu sepanjang  uteh jadi kawan bie , bie bnyk kecik ati ngn uteh . uteh taknak bie sedih sedih lg . penat laaa tgk bie asyk nangis jee . tapi uteh tau bie da hepy sekarang . even kte jao , bie tetap kawan uteh sampai ble ble k .




NURUL HIDAYU BT IBRAHIM

Ayu!! BUNTAL!! Haha . haaa , ni lagi sorang kawan aku yg gila gila , asyk nk wat lawak bodo jee kn . weyh . kaw igt tak kte rapat since ble ? DARJAH 4 beb!! Klas 4 Azam . haha . aku igt lg tau . kaw memang tak penah wat orang sedih kn . kteorang hepy kawan ngn kaw . manusia manusia bodo je yg slalu wat kaw  sakit ati . ape punya sengal lahh kn . even sekarang kte da xbape nk rapat , kte tak penah lost cntact kn . heeee . sebab kaw xpenah lupa sape yg jadi kawan kaw . haaaa . kaw sekarang mesti da planning nk tunang kn . untung larrr ade kasih saying . haha . jgn lpe jmput aku eyhh . aku rase kaw mmg ade jodoh ngn ude kn . heeeeee





NABILAH BINTI BAHARUDIN

Aku rindu sangat kat kaw .  kte da tak rapat macam dulu . aku tak tau punca nye nape , mybe aku koddd .  HAHA . btw . sorieee . kaw nak tau , aku hepy dpt kenal ngn kaw . igt takkk , dulu kte slalu wat jahat sama sama . PONTENG KELAS lahhhh kn kte slalu buadd . padahal mase tu baru form 3 larr kn . haha . kuarr pegi gunung lumut even takde lesen . pastu balik teruk kene mara dengan mak bapak kte kn . tapi tak serik langsung mase tu . then buadd lagi . da nak pmr tu aku da takley kuar rumah , parent aku sruh aku study . aku pun dok je lahh kn umah . jumpe korang pun kat skola jee . da tak dpt join korang lepak lepak lg . heee .  mase form 4 aku tak dapat 1 klas ngn korang , kawan kawan aku sume dak dak nerd kn . konon konon da pandai la kn sumee . werkkk . annoying gile laa . haha . n mase tu lahh aku da tak kenal kaw sape . sejak kaw rapat dengan budak belakang rumah aku la kn . aku sedihh sangat masa tu . sebab kaw PERCAYA kat dia . kaw kawan aku paling rapat . aku igt kaw kenal sape aku . rupe nye takk . kaw lebih percaya ape yg die cite kat kaw . aku rase down sangat masa tu . kaww percaye bende yg aku tak buaddd . sumpah aku tak buadd sume tu . aku da takde sape sape lg da mase tu . aku buadd keputusan  nk pindah skola . aku merayu kat ayah aku , mohon kan aku skola lain . aku da tak sanggup lg dok kat situ .  sekarang kaw da kenal kn dye tu cmne . HAHA . aku tak salah kn kaw . law aku jadi kat tempat kaw pun aku percaya ckp dye . now . kaw pun da kawen kan . complete da idup kaw . hope kaw epy ngn life kaw sekarang .





NURKHAIRINA BT FARID

Yeke tu name kaw ?? haha . yang penting aku nk cite pasal CA’A . haha . top laa kn name tu . ke kaw nk name KOBISS? Heee . sory sory . kaw nk tau nape kaw pun ade dlm list aku . sebab kaw kawan aku lahhh .  kaw kn kawan study aku mase kat asrama dulu . heee . kaw slalu ajak aku study sama sama kn . haha . rindu kaw mokkk . da banyak kali janji ngn kaw nk dating sane . tapi tak datang jugak . insyallah , nnty law ade yg teman kn aku , sampai lah aku kat DESA TEMU JODOH kaw tuu . heeee .






NUR AMMARLINA BT EZAINI

 Ehhhh . yuna lahh . haha . graw graw . ama . thnks jadi kawan aku . kaw banyak bagi aku nasihat . nasihat yg sangat berguna buadd aku . pasal study ke love ke pape je la kan . even dulu kte kat skola tak penah rapat . tapi sejak dua menjak niy kte rapat kn . kaw pun da kenal aku cmne kn . heeee .






SITI HAFIZAH BT HASHIM

Fiza . pendiam sangat lah kaw . HAHA .  tapi law da join kteorang jadi gila jugak lah kn . kaw pun mangsa keadaan jugak kn . takpe . kaw da jadi kawan kteorang , so da jd tanggung jawab kteorang wat kaw hepy. So pasni takde sape ley buli kaw lg . heeee =)






All list yg ade kat atas niy . thanks sangat sebab korang da complete kn idup aku . aku sayang sendat sendat kat korang [bak kate ama] heeee  . thanks jugak sebab da aja aku tentang erti kawan . korang sahabat terbaik aku . =)