Sunday 23 June 2013

pray for happiness :')


alhamdulillah... happy n sedih bile dia dah tunang. happy sebab dia dahh pun jumpa kebahagiaan dia. sedihh sebab ntahhhh. dia dahhh. aku ?? bilakahhh?? just wait . sabar je laaaa. Allah tengah rancang sesuatu yang baik untuk aku. ehehhh nama pun jodoh kannn. yeayyyy im happy for you :') semoga kekal hingga akhir hayat. aminnnn.

story mory pasal tunang niiii, adelahhh sorang hamba Allah ni sibukk ajak aku tunang even dah tau aku dah de yang specialll. HELLOOOOOOO ingat tunang tu main2 ke ? senang2 je nak ajak tunang. ajee geramm. cube lahhh pk dulu sebelum nak wat pape. speechless jmp org mcm ni. haihhhh. orang mcm ni nak kene tumbok ke nak kene tampo ke acane ehhhh ? huh!

so malam nisfu saaban nii lebih baik baca yasinnn. semoga amalan aku diterima oleh NYA. aminnn.