Friday 30 December 2011

HAPPY BIRTHDAY


happy , happy , happy . HAHA . sakaii je . orang lain da nk masuk 20y/o . aku baru nak terkedek2 sambut birthday . bertarikhkan 24/12/2011 genap laa umo aku 19y/o .da besa da aku ni ekk . tapi perangai cam bebudak lagi . asyik nk merajuk , kecik hati , EGO , asyik nak marahmarah . tapi aku ni senang memaafkan . aku boleh berkawan ngan sapa2 je . ehh . yeke . macam tak je . ntahh . depends laa pada mereka yang menilai . 


ahahaii . -,- . sedap nya kek . even tahun ni birthday aku langsung takde sepotong kek pun . aku tetap happy sebab aku ada kawankawan yang ingat aku . even wish dari dyeorg pun aku da cukup happy :))
thanks kat sapa2 yang wish birthday aku ni . aku hargai korang sangat2 . thanks jugak kat kawan baik aku sebab sanggup balik masa bufdae aku tu . nnty next entry aku upload pic yeaaa :D